مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:572022-08-28بين الملل

گسترش روابط ایران و روسیه، آمریکا را نگران کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی به قلم بنویت فاکون نوشته است: روسیه و ایران، با وجود تحریم های غرب علیه دو کشور، - یک نشریه آمریکایی در گزارشی تحلیلی نوشت که فشار ها و تحریم های غرب، روابط نظامی و تجاری ایران و روسیه را تقویت کرده و این وضعیت، نگرانی آمریکا را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی به قلم بنویت فاکون نوشته است: روسیه و ایران، با وجود تحریم های غرب علیه دو کشور، در حال تقویت روابط خود هستند و این مسئله موجب نگرانی واشنگتن شده است.

نویسنده دراین باره افزود: ایران و روسیه بیشتر از هر زمانی به هم نزدیک شده اند.

تلاش ها برای انزوای بین المللی این دو کشور، این دو دشمن سرسخت آمریکا را به سمت همکاری های نظامی و بازرگانی بیشتری سوق داده است و این برای واشنگتن هشداردهنده است.

نویسنده وال استریت ژورنال می نویسند دو کشور در مخالفت با نظم کنونی جهان به رهبری آمریکا شریک و هر دو تحت تأثیر تحریم های سخت آمریکا هستند.

فاکون معتقد است: اتحاد و روابط نزدیک تر روسیه و ایران می تواند به دو کشور کمک کند تا از طریق یافتن بازار های جدید برای محصولاتشان و تقویت همکاری های نظامی، تأثیرات تحریم های غرب را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش روابط ایران و روسیه، آمریکا را نگران کرده است

گسترش روابط ایران و روسیه، آمریکا را نگران کرده است