مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:422022-08-28سياسي

دولت به راه اندازی فرودگاه شاهرود ورود کند


دولت در پروژه های کلان ازجمله فرودگاه و اجرای طرح فاضلاب شاهرود به صورت جدی ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین هم زمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان و مسؤولان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) می فرمایند که کار هر روز را در همان روز انجام دهید و به روز دیگر موکول نکنید.

وی بیان کرد: بنا بر تأکید حضرت امیرالمؤمنین (ع)، مسؤولان علاوه بر خدمت به مردم، نیاز است تا بخشی از وقت زندگی خود را برای ارتباط و مناجات با خدا اختصاص دهند.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: بازسازی انقلابی، عقلانی و فکورانه در تمامی عرصه ها برای ایجاد تحرک انقلابی ازجمله تأکیدات مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم بود.

امینی بیان کرد: عدالت ورزی و کاهش طبقات اقتصادی جامعه از دیگر اولویت های دولت سیزدهم بود که به خوبی در حال اجراست و طرح مردمی کردن یارانه ها نیز در این راستا شکل گرفت.

وی تصریح کرد: رییس جمهور خستگی ناپذیر در راستای پیگیری امور گام برمی دارد و فساد ستیزی توسط دولت در حال اجرا در سطح جامعه است که امری ارزشمند بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به راه اندازی فرودگاه شاهرود ورود کند

دولت به راه اندازی فرودگاه شاهرود ورود کند