مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 21:372022-08-27اقتصادي

سه طرح بخش کشاورزی در بانه به بهره برداری رسید


طرح های پرواربندی گوساله 100 راسی در روستای انجیله، باغ گردوی پیوندی با ارقام تجاری دیر برگ در شهر بویین و پرواربندی بره 125 راسی روستای عباس آباد همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در بانه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت طرح پرواربندی گوساله 100 راسی روستای انجیله با اشتغال زایی سه نفر و سرمایه گذاری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و تولید سه تن گوشت قرمز در سال به بهره برداری رسید.

همچنین طرح باغ گردوی پیوندی با ارقام تجاری دیربرگ با 360 اصله نهال افتتاح شد.

این باغ گردو در مساحت 13 هزار مترمربع به بهره برداری رسید و 200 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نهال یارانه دار و 14 میلیون و 400 هزار تومان تسهیلات بلاعوض آبیاری قطره ای به بهره برداری پرداخت شد.

بازده اقتصادی این طرح از سال پنجم آغاز و پیش بینی می شود عملکرد نهایی آن هفت تن در هکتار است و برای 2 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

طرح پرواربندی بره 125 راسی در روستای عباس آباد با اعتبار یک میلیارد و 760 میلیون تومان که 760 میلیون تومان اعتبار آن از محل اعتبارات تسهیلات بانکی تامین شده به بهره برداری رسید و برای 2 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و در هر دوره چهار هزار و 500 کیلو گرم گوشت قرمز تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه طرح بخش کشاورزی در بانه به بهره برداری رسید

سه طرح بخش کشاورزی در بانه به بهره برداری رسید