مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-27سياسي

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد


در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته دولت، مرکز انتقال خون شهدای محبین و همچنین کلینیک داندانپزشکی این شهرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

  استاندار لرستان در حاشیه این افتتاح، ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز از پروژه های مختلفی در کوهدشت بازدید شد که برخی ها کلنگ زنی و برخی ها نیز به بهره برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مخزن 20 میلیون مترمکعبی و تصفیه خانه آب و فاضلاب در کوهدشت دست اقدام است که روند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و برای تکمیل نیازمند تزریق منابع است.

زیویار بیان داشت: کلینیک دندان پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت و پایگاه انتقال خون این شهرستان امروز به بهره برداری رسیدند، مرکز انتقال خون دارای 5 تخت بوده که سه تخت آن برای آقایان و دو تخت نیز برای خانم ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد