مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-27اجتماعي

بزرگراه فتح در تهران ایمن سازی شد


شهردار منطقه 9 تهران از ایمن سازی بزرگراه متوسلیان (فتح) با هدف افزایش ایمنی و کنترل آمار تصادفات فوتی و جرحی توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 تهران گفت: با نگاهی به تکمیل شبکه بزرگراهی، افزایش ایمنی و عوامل موثر بر ترافیک شهری، محور بزرگراهی جاویدنشان متوسلیان(فتح) مورد پایش قرارگرفت.

وی افزود: به این منظور و با برگزاری جلسه تخصصی با پلیس راهور منطقه، تصادفات فوتی و جرحی این محور تجزیه و تحلیل و راهکارهای اجرایی ارائه شد و بر دو موضوع ایمن سازی و روانسازی ترافیکی در بزرگراه فتح تاکید شد.

شهردار منطقه 9 اضافه کرد: در خصوص ایمن سازی علاوه بر خط کشی محوری بخشی از بزرگراه ، نسبت به آشکار سازی 50 تابلوی راهنمای مسیر در سرتاسر محور و همچنین نظم دهی و ایجاد پیوستگی تابلوهای هدایت مسیر، نصب و مرمت 340 تابلو اخباری، انتظامی و اخطاری اقدام شد.

  وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مطروحه ایمن سازی نقاط تفکیک کننده و جناغی ها بود که با نصب کاشن تانک و استوانه ارتجاعی در 8 جناغی اقدام لازم به عمل آمد.

  مرتضوی گفت: با توجه به لزوم حفظ سرعت مطمئنه در کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه متوسلیان، براساس مصوبات معاونت حمل و نقل ترافیک در 4مقطع آرامسازی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه فتح در تهران ایمن سازی شد

بزرگراه فتح در تهران ایمن سازی شد