مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:222022-08-27اقتصادي

35 طرح صنعتی و معدنی در فارس به بهره برداری رسید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از افتتاح 35 طرح به ارزش 11200 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری با اشتغال بیش از 900 نفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت 35 پروژه با رقم 11200 میلیارد  ریال به بهره برداری می رسد که  با بهره برداری از این طرح ها برای 927 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی افزود: در هفته دولت عملیات اجرایی و کلنگ زنی طرح تولید نشاسته و گلوتن با سرمایه گذاری 2500 میلیارد ریال و اشتغال 100 نفر در شهرستان بیضا انجام خواهد شد.

رییس سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان فارس به خدمات ماشین کاری فلزات و.

انواع نان صنعتی،  شیرینی های آرد بر، دانه بندی مصالح ساختمانی، لوله کامپوزیتی، پودر میکرونیزه، قطعات فولادی سقف کاذب اشاره کرد و افزود:پانل گچی، نئوپان با روکش ملامینه، الکترود گرافیتی، آجر نسوز،  برش انواع سنگ تزیینی ساختمانی، صفحه و ورق چرم مصنوعی ازپی وی سی،  مواد شیمیایی ضد خوردگی مورد استفاده در صنعت حفاری، نفت و گاز، ازمحصولات و زمینه های کاری واحدهای تولیدی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به تولید محصولات پتروشیمی، برش انواع سنگ تزیینی ساختمانی، کودهای کامل یا ماکرو، کود چند عنصره عالی حاوی ریز مغذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 طرح صنعتی و معدنی در فارس به بهره برداری رسید

35 طرح صنعتی و معدنی در فارس به بهره برداری رسید