مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 08:422022-08-27اقتصادي

بیوتکنولوژی کشاورزی و جنرال 32 درصد سهم فناوری های نوین را از آن خود کرد


رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران گفت: در بین فناوری های نوین بیوتکنولوژی کشاورزی، بیوتکنولوژی جنرال حدود 32 درصد سهم این فناوری را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا صالحی جوزانی، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران، صبح امروز در آیین رونمایی از 2 دستاورد حوزه نانوفناوری پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی که همزمان با هفته دولت برگزار شد، با اشاره به احیای کمیته فناوری نانو در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: امروز بخش کشاورزی در سراسر دنیا با چالش های زیادی روبرو است که تا سال 2050 به دلیل تغییرات اقلیمی و گرما افزایش می یابد.

وی به مشکلات پیش روی جهان در موضوع تامین غذا و تغییرات اقلیمی اشاره کرد و اظهار کرد:  بر اساس پیش بینی های انجام شده تا سال 2050 میلادی جمعیت ایران به بیش از 100 میلیون نفر می رسد که باید در پی آن به دنبال افزایش رفاه جمعیت  بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فناوری های جدید و مهمی روز به روز در جال افزایش است، گفت: این فناوری ها امیدبخش باید در راستای توسعه پایدار از آنها استفاده شود  که یکی از این فناوری ها بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی است.

صالحی جوزانی افزود: در بین فناوری های نوین بیوتکنولوژی کشاورزی، بیوتکنولوژی جنرال حدود 32 درصد سهم این فناوری را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیوتکنولوژی کشاورزی و جنرال 32 درصد سهم فناوری های نوین را از آن خود کرد

بیوتکنولوژی کشاورزی و جنرال 32 درصد سهم فناوری های نوین را از آن خود کرد