مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 02:172022-08-26بين الملل

چارچوب هماهنگی: تلاش برای برگزاری جلسات پارلمان عراق ادامه دارد


یک نماینده پارلمان از کمیته هماهنگی گروه های شیعی عراق موسوم به «چارچوب هماهنگی» از تداوم تلاش ها برای برگزاری جلسات پارلمان طی روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رفیق الصالحی نماینده پارلمان عراق از کمیته چارچوب هماهنگی تأکید کرد که تلاش ها برای برگزاری جلسات پارلمان ادامه دارد و از آن صرف نظر نخواهیم کرد.

الصالحی در مصاحبه با وبگاه بغداد الیوم گفت که تحرکات سیاسی فراکسیون ها و احزاب مختلف به منظور برگزاری جلسات پارلمان طی روزهای آینده ادامه دارد و صرف نظر کردن از این اقدام در کار نیست و حمایت سیاسی از آن وجود دارد.

به گفته وی روزهای آینده شاهد ازسرگیری جلسات پارلمان خواهد بود و در این خصوص درخواست رسمی برای ازسرگیری جلسات به هیأت ریاست پارلمان ارائه شده است.

الصالحی همچنین گفت که این درخواست از سوی بیش از 180 نماینده ارائه شده و بر این اساس اجرای آن برای هیأت ریاست پارلمان الزامی خواهد بود.

رسانه های عراقی سه شنبه گذشته گزارش دادند که بعد از حمله به پارلمان، آشوبگران حامی جریان صدر به سوی ساختمان شورای عالی قضایی عراق در منطقه سبز حرکت کرده و دست به اعتراض علیه این عالی ترین نهاد قضایی عراق زدند و خواستار دستور این نهاد قضایی برای انحلال پارلمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب هماهنگی: تلاش برای برگزاری جلسات پارلمان عراق ادامه دارد

چارچوب هماهنگی: تلاش برای برگزاری جلسات پارلمان عراق ادامه دارد