مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-26سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (04 شهریور 1401)ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (04 شهریور ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

  رسیدگی به امورات مردم اولویت کاری مسئولان باشد/از عنایات استاندار اردبیل در تخصیص اعتبارات برای توسعه شهر اصلاندوز قدردانی می کنم حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند به بیان ویژگی های کارمندان مطلوب بسیار فراتر از حد تصور بد خواهان می باشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از سفر سید حامد عاملی استاندار اردبیل به شهرستان اصلاندوز بااشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت از عنایات استاندار اردبیل در تخصیص اعتبارات لازم برای ساماندهی و بهسازی معابر سطح شهر تقدیر و تشکرکرد.

جعفرزاده اظهار امیدواری کرد که با تزریق بیش از 8 میلیارد تومان برای این امر مهم شاهد توسعه و آبادانی شهر اصلاندوز باشیم.

  دولت احیای اعتماد به نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟