مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 14:422022-08-26سياسي

امام جمعه شیراز: شیراز پرچم دار تدوین نقشه مهندسی فرهنگی است


خطیب جمعه شیرازبا اشاره به تاکید رهبری معظم بر اجرای نقشه مهندسی فرهنگی گفت: شیراز اولین شهری بود که در آن برش نقشه مهندسی فرهنگی به دست رییس جمهور رونمایی شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: حجت در زمان ما امام زمان است، چگونه بفهمیم امام زمان از کار ما راضی است؟ امام زمان نائب دارد و هر کس غیر از این مسیر را برود اشتباه می کند.

  خطیب جمعه شیراز افزود: اهل علم بودن و اصطلاحات یاد گرفتن خوب است به شرطی که پشت سر ولی امر باشید چرا که اگر خلاف رضای ولی امر رفتار کنیم اعمالمان ضایع می شود.

برخی روز قیامت را یادشان می رود که باید در پیشگاه امام زمان جواب دهند.

آیت الله دژکام در خطبه دوم نماز با اشاره به هفته دولت افزود: هفته دولت از یک سو یادآور شهادت دو چهره تابناک انقلاب اسلامی مرحوم شهید رجایی و باهنر است، رییس جمهور و نخست وزیر مردمی و انقلابی کشور ما که بیش از 40 سال جامعه دینی ما در داغ فراق آنها می سوزد به روح مطهر این دو شهید و همه شهدای سربلند درود می فرستیم.

وی اظهار داشت: از سوی دیگری هفته دولت، فرصتی است برای بررسی و بازنگری و توضیح و تبیین خدمات دولت هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول فعالیت می شوند؛ تنها در همین یکی دو ماه اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: شیراز پرچم دار تدوین نقشه مهندسی فرهنگی است

امام جمعه شیراز: شیراز پرچم دار تدوین نقشه مهندسی فرهنگی است