مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-26اقتصادي

افزایش تولید 6 هزار بشکه نفت در روز در میدان نرگسی گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش تولید 6 هزار بشکه نفت در روز در میدان نرگسی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش اظهار کرد: چاه شماره 13 میدان نرگسی در قالب طرح توسعه 28 مخزن به تولید رسید و برداشت نفت از مخزن بنگستان این میدان برای نخستین بار امکان پذیر شد.

وی بیان کرد: طرح توسعه 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اولویت بخشی دولت سیزدهم به طرح های نگهداشت و افزایش تولید، به عنوان بزرگترین طرح توسعه ای بعد از انقلاب است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در این طرح استفاده از توان پیمانکاران داخلی در کنار حمایت از سازندگان داخلی و توسعه عمران و آبادانی مناطق پیرامون طرح های عام المنفعه مسئولیت های اجتماعی از دیگر اهداف این طرح است.

کاهکش عنوان کرد: امروز با حضور مهندس اوجی وزیر نفت در خوزستان و ارتباط کنفراتس ویدیویی( تصویری) با واحد بهره برداری نرگسی گچساران این طرح افتتاح شد.

وی گفت: یکی از بسته های 11گانه طرح نگهداشت و افزایش تولید 28 مخزن، بسته نرگسی بوده که در این بسته 3حلقه چاه با مجموع ظرفیت 6 هزار بشکه در روز احداث و همچنین احداث یک چندراهه جدید و احداث خط لوله جریانی به دست توانمند نیروهای داخلی آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید 6 هزار بشکه نفت در روز در میدان نرگسی گچساران

افزایش تولید 6 هزار بشکه نفت در روز در میدان نرگسی گچساران