مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-25اقتصادي

خرید پیچ خودکار واشردار ریز


پیچ چوب یا پیچ خودکار از فولاد آلیاژی در مدل های مختلف ساخته و پرداخته می شود پیچ خودکار واشردار ریز، پیچ های رول پلاک دار، پیچ رزوه دار و غیره.

پیچ های خودکار از دسته پیچ های بسیار کار راه انداز و مدلی است که بیشتر با آن سرو کار داشته و یا نام آن را زیاد به گوش شنیده اید که برای نصب وسایل و قاب و تابلو روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.

این پیچ ها دارای رول پلاک با پوشش پلاستیکی در دور پیچ خودکار در هنگام نصب روی دیوار به سطح داخلی دیوار فرو رفته و رول پلاک آن در اینجا به فعالیت خود اقدام می کند و با ایجاد کشش در بافت دیوار به استحام و جای گیری خود ثبات می بخشد.

معمولا برای اجرای کارهای قوی که به پیچ خودکار ریز احتیاج دارد از پیچ های قوی با جنس مرغوب ضد زنگ یا استیل مقاوم استفاده می شود.

برای تولید و طراحی برخی پیچ ها از روکش زینک استفاده می شود این فرآیند علاوه بر زیبایی در ظاهر پیچ که به رنگ طلایی تبدیلش می کند از مقاومت خوبی برخوردار می شود.

برای چرخاندن پیچ و محکم کردن آن از سری های پیچ به حالت چهار سر یا چهار سو، دو سر یا دو سو و مدل ستاره ای استفاده می شود به همین منظور ابزاری تحت عنوان پیچ گوشتی های چند سر تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید پیچ خودکار واشردار ریز

خرید پیچ خودکار واشردار ریز