مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:172022-08-25بين الملل

بایدن 10 هزار دلار از وام دانشجویی آمریکایی ها را می بخشد


آقای شومر و خانم وارن طرحی برای بخشش 50 هزار دلاری برای هر وام دانشجویی به جو بایدن پیشنهاد کرده بودند با این حال، آقای بایدن تنها با 10 هزار دلار بخشش موافقت کرده است.

- آقای شومر و خانم وارن طرحی برای بخشش 50 هزار دلاری برای هر وام دانشجویی به جو بایدن پیشنهاد کرده بودند با این حال، آقای بایدن تنها با 10 هزار دلار بخشش موافقت کرده است.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، بنا دارد به هر آمریکایی که کمتر از 125 هزار دلار درآمد سالانه دارد، 10 هزار دلار بخشش وام دانشجویی بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی ، این بخشش وام دانشجویی برای افرادی که دٰرآمد پایینی دارند و با مشکلات اقتصادی جدی روبرو هستند تا سقف 20 هزار دلار هم تعیین شده است.

رییس جمهوری آمریکا که بخشش بخشی از وام های دانشجویی به میلیون ها آمریکایی را یکی از شعارهای انتخاباتی خود قرار داده بود، جزییات طرح خود را عصر روز چهارشنبه علنی کرد.

حدودا 43 میلیون آمریکایی در دوران دانشگاه وام دانشجویی فدرال دریافت کرده اند که مجموع آن حدود 1600 میلیارد دلار برآورد شده است.

یک پنجم این افراد کمتر از 10 هزار دلار بدهی وام دانشجویی دارند که به این ترتیب می توانند به زودی تسویه حساب بانکی خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن 10 هزار دلار از وام دانشجویی آمریکایی ها را می بخشد

بایدن 10 هزار دلار از وام دانشجویی آمریکایی ها را می بخشد