مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 11:272022-08-25حوادث

جنایت و آدم کشی در عالم مستی


عامل جنایت خیابان «مهر مادر» مشهد که تاکنون مدعی بود هنگام درگیری مرگبار، هیچ گونه مشروبات الکلی یا مواد مخدری مصرف نکرده است در آخرین جلسه بازپرسی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نهم فروردین گذشته بود که چشم جوان موتورسوار در خیابان مهر مادر مشهد به فردی افتاد که مقابل میوه فروشی ایستاده بود.

او که از قبل به دلیل غرور جوانی و کل کل های خیابانی اختلافاتی با آن جوان داشت، دقایقی بعد به همراه یکی از دوستاش دوباره به میوه فروشی بازگشت و درگیری خونینی به راه انداخت.

در این میان ناگهان جوان 30 ساله که سر وی هدف ضربه خنجر قرار گرفته بود، افتان و خیزان خود را به در حیاط منزل مسکونی رساند و تلاش کرد خود را سر پا نگه دارد اما فقط دستان خون آلودش، آثاری از خون را روی در حیاط به جا گذاشت.

دقایقی بعد با کمک اهالی و رهگذران جوان مجروح به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت و تلاش پزشکان برای درمان جراحت شدید سر وی آغاز شد اما این جوان که محمد تاجیک نام داشت به کما رفت و مشخص شد که او دچار مرگ مغزی شده است و دیگر بازگشت او به دنیا امکان پذیر نیست! طولی نکشید که خانواده این جوان در اقدامی خداپسندانه، اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت و آدم کشی در عالم مستی

جنایت و آدم کشی در عالم مستی