مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 19:222022-08-24سياسي

وحدت و همدلی نیروهای مسلح دشمن شکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده کمند عصر امروز در مراسمی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری و استانی در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی دشمن شکن بوده و از نعمت های بزرگ خداوند بر ملت ایران است و جای شکر فراوان دارد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح  از آب و خاک دفاع کردند، افزود: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث مردم را یاری کردند.

وی ضمن تکریم از خانواده های شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تکریم شهیدان و خانواده های ایثارگران را مورد توجه قرار داده و این موضوع از جمله دغدغه های ایشان در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت است.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح از هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند حقانیت ایران یاد کرد و ادامه داد: طی این دوران در برابر متجاوزان مقاومت و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم، باید موضوع ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ عمومی بیش از پیش در جامعه ترویج پیدا کند.

سردار زاده کمند آرمان های شهدا و وصایای آن ها باید الگو نسل امروز فردا قرار بگیرد، بیان کرد: محفل شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها همان حلقه مفقوده ای است که نسل امروز را به ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و همدلی نیروهای مسلح دشمن شکن است

وحدت و همدلی نیروهای مسلح دشمن شکن است