مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-24اقتصادي

افتتاح سه پروژه شهرداری همدان/ «پل غدیر» چند ماه آینده افتتاح می شود


در نخستین روز از هفته دولت سه پروژه بزرگ نظیر «اولین سایت موزه کشور»، «مرکز خرید سینا» و «چمن مصنوعی زمین ورزشی» از سوی شهرداری همدان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز همزمان با نخستین روز از هفته دولت سه پروژه بزرگ نظیر اولین سایت موزه کشور ، مرکز خرید سینا و چمن مصنوعی زمین ورزشی از سوی شهرداری همدان با حضور استاندار، شهردار و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.

بهره برداری از اولین سایت موزه کشور در همدان نخستین پروژه افتتاح اولین سایت موزه کشور در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان با 14 میلیارد تومان اعتبار بود که در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع با اسکلت فلزی، نماسازی با آجرنما و کف سازی با سنگ گرانیت با همکاری شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری اجرایی شده است.

شهردار همدان در این مراسم با بیان اینکه ساختمان اصلی این سایت موزه به وسعت 300 متر مربع است و اطلاعات تاریخ این شهر به صورت صوتی و تصویری در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد اظهار کرد: این سایت در محلی قرار دارد که از زمان مادها زندگی و تمدن در آن شکل گرفته و تاکنون زندگی در آن جریان داشته است.

سیدمسعود حسینی با بیان اینکه آثار موجود در این سایت متعلق به دوره ماد، اشکانی و هخامنشی و اسلامی است گفت: تمدنی که در اینجا وجود داشته در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه پروژه شهرداری همدان/ «پل غدیر» چند ماه آینده افتتاح می شود

افتتاح سه پروژه شهرداری همدان/ «پل غدیر» چند ماه آینده افتتاح می شود