مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-24فناوري

روستای اسفجیر شهرستان فاروج به شبکه ملی اطلاعات متصل شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای اسفجیر از توابع فاروج جهت پوشش اهالی این روستا در قالب 193 خانوار و جمعیت 629 نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی، با اعلام اتصال روستای اسفجیر به شبکه ملی اطلاعات، اظهارکرد: در راستای تکمیل دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه پهن باند ارتباطی و توسعه ارتباطات پرسرعت سایت تلفن همراه روستای اسفجیر از توابع شهرستان فاروج با 193 خانوار و جمعیت 629 نفری ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی سرمایه گذاری شده است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توسعه زیرساخت های ارتباطی و افزایش پهنای باند دسترسی برای تسهیل امور اقتصادی، آموزشی و اجتماعی توانسته است بخش مهمی از نیازهای کشور را برطرف کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اولویت های وزارت ارتباطات، دسترسی سریع و آسان مردم روستاها به اینترنت پر سرعت است، افزود: با نصب تجهیزات 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای اسفجیر شهرستان فاروج به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

روستای اسفجیر شهرستان فاروج به شبکه ملی اطلاعات متصل شد