مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 21:022022-08-23اقتصادي

با بی مهری دولت های قبل/ بی بهره ماندن قطار شهری تبریز از اعتبارات ملی


قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه قطار شهری تبریز نسبت به دیگر شهرها مورد بی مهری واقع شده، گفت: شهرهای دیگر کشور در این خصوص از اعتبارات ملی برخوردار شده اند ولی تبریز از این اعتبار بی بهره مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محبوب تیزپاز امشب در جلسه مشترک با مدیر صندوق ملی محیط زیست اظهار کرد: زباله تولید شده در شهرهای اطراف نیز در تبریز مدیریت می شود.

تیزپاز با تاکید بر لزوم مدیریت اصولی پسماندهای شهری گفت: برای مدیریت اصولی پسماند نیازمند حداقل 200 میلیارد تومان هستیم که 100 میلیارد آن برای برای تکمیل لندفیل ها و 100 میلیارد تومان نیز جهت مکانیزاسیون حمل و نقل، ماشین آلات حمل و مدیریت زباله همانند سیم تریلی، بولدوزر و بیل زنجیری، بیل مکانیکی و غلتک است.

او بر لزوم احداث ساختمان بازیافت نخاله ساختمانی  نیز اشاره کرد و افزود: در آینده بحث احداث نیروگاه نیز وجود دارد که از گازهای تولیدی سوخت تامین خواهد شد.

قائم مقام شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تسریع در راه اندازی قطار شهری تبریز و کاهش آلودگی تصریح کرد: خط یک قطار شهری تبریز شامل 18 ایستگاه و 17/2 کیلومتر طول مسیر است که عملیات عمرانی آن از سال 1380 آغاز شده و تا سال 1400، 23 هزار میلیارد ریال بوده هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بی مهری دولت های قبل/ بی بهره ماندن قطار شهری تبریز از اعتبارات ملی

با بی مهری دولت های قبل/ بی بهره ماندن قطار شهری تبریز از اعتبارات ملی