مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:372022-08-23سياسي

رویکرد جدید مدیریت ناژوان، گردشگری کشاورزی است


شاید بتوان رویکردهای جدیدی را در حوزه گردشگری ناژوان ایجاد کنیم، رویکرد گردشگری کشاورزی، می تواند رویکرد جدید برای مدیریت شهری در عرصه ناژوان باشد که در این بخش در حال هم اندیشی به منظور برنامه ریزی و اقدامات اجرایی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی قائلی مدیر ساماندهی ناژوان، صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت طرح ساماندهی ناژوان از مدت ها پیش شکل گرفته، طبق اسناد طرح جامع اراضی کشاورزی ناژوان مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی است که زیر نظر مدیریت شهری و استانی است و باید براساس آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته ای به عنوان راهبری تحقق پذیری ناژوان تعریف شده و ارکانی برای آن مشخص شده، بیان کرد: 4 زیرشاخه ذیل آن از جمله کارگروه حفظ باغات، کارگروه مشارکت مردمی، کارگروه تأمین منابع و کارگروه املاک و حقوق وجود دارد.

قائلی افزود: مدتی حوزه مدیریت شهری تملک هایی انجام می داده، اما فعلا رویکردی در حوزه تملک جدید نداریم و در عرصه 1200 هکتاری ناژوان 300 هکتار تحت تملک مدیریت شهرداری و 900 هکتار تحت تملک مالکان و ساکنان عرصه است؛ یک چهارم این عرصه در تملک ما است و سه چهارم در تملک ساکنان عرصه ناژوان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید مدیریت ناژوان، گردشگری کشاورزی است

رویکرد جدید مدیریت ناژوان، گردشگری کشاورزی است