مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:072022-08-23اقتصادي

شتاب پروژه راه آهن رشت و آستارا با حضور قرارگاه خاتم الانبیا


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در زمینه ساماندهی 2 رودخانه گوهررود و زرجوب با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا امام پناهی در نشست خبری اعلام برنامه های بزرگداشت هفته دولت در شهرستان رشت با تسلیت فرارسیدن ایام از روزی 800 نفر به صفر برسد.

  وی با بیان اینکه طرح توزیع عادلانه یارانه ها جهت جلوگیری از بی عدالتی در جامعه بود، تصریح کرد: شیوه جدید پرداخت یارانه ها و همچنین مدیریت توزیع نان جهت رسیدن یارانه بیشتر به اقشار کم درآمد جامعه است.

  فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه 35 درصد از جمعیت استان در شهرستان رشت مستقر هستند، تصریح کرد: این میزان به جز جمعیت شناور روزانه رشت است که نشان دهنده این است باید برنامه ریزی دقیق تری برای اشتغال شهرستان داشته باشیم.

  امام پناهی با اشاره به تعداد پروژه های شهرستان رشت در هفته دولت بیان کرد: تعداد 177 پروژه در هفته دولت امسال در شهرستان رشت با اعتباری بالغ یک هزار و 82 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

  وی با بیان اینکه 168 پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر 661 میلیارد تومان در رشت افتتاح می شود، گفت: 9 طرح نیز در بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر 421 میلیارد تومان افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب پروژه راه آهن رشت و آستارا با حضور قرارگاه خاتم الانبیا

شتاب پروژه راه آهن رشت و آستارا با حضور قرارگاه خاتم الانبیا