مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 09:522022-08-23اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه راهداری خراسان جنوبی در هفته دولت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه در این حوزه طی هفته دولت در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشریح پروژه های هفته دولت اظهارداشت: این ادره کل آمادگی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را دارد.

وی تصریح کرد: امسال همزمان با هفته دولت 57 پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 568 میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد 53 پروژه افتتاح و بهره برداری و چهار پروژه نیز عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می شود، افزود: از مجموع این پروژه ها 47 پروژه مربوط به حوزه راهداری و 10 پروژه در حوزه راه روستایی است.

جلال زاده یادآور شد: این پروژه ها در حوزه های نوسازی و بهسازی، لکه گیری و روکش راه، تعمیر پل ها و ابنیه راه، روشنایی، اصلاح و ایمن سازی راه، احداث راه روستایی و غیره به بهره برداری خواهد رسید.

وی به مهم ترین پروژه ها اشاره داشت و گفت: از مهم ترین پروژه های مورد بهره برداری در این هفته می توان به ساخت و آسفالت راه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه راهداری خراسان جنوبی در هفته دولت

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 57 پروژه راهداری خراسان جنوبی در هفته دولت