مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 09:522022-08-23سياسي

آزادسازی سواحل عزم جهادی دولت سیزدهم


معاون حفاظت امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران با اشاره به اینکه هدف از آزادسازی سواحل دسترسی آسان مردم به ساحل خزر است، گفت: پروژه ای که سال ها در دولت های پیشین از آن صحبت شد اما اجرا نشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، موسی مقیمی در جمع کمیته اطلاع رسانی هفته دولت با اعلام اینکه بعد از سفر ریاست جمهوری به استان گیلان بحث آزادسازی سواحل مطرح و بعد از آن در سفر به مازندران این موضوع جدی تر پیگیری شد، گفت: بنا به دستور رییس جمهور در مازندران تیمی در حوزه استانی تشکیل شد که بحث آزاد سازی سواحل با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی با محوریت استانداری و پشتیبانی مراجع قضایی نقش حمایت پروژه آزادسازی سواحل را بر عهده داشتند.

معاون حفاظت امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران با اشاره به اینکه هدف از آزادسازی سواحل دسترسی آسان مردم به ساحل خزر است، اظهار کرد: پروژه ای که سال ها در دولت های پیشین از آن صحبت شد اما اجرا نشد؛ با عزم جدی در دولت سیزدهم با محوریت استانداری مازندران تمامی سواحل قابلیت دسترسی عموم را دارد.

این مسوول کل سواحل حوزه اداره کل منابع طبیعی مازندران را 281 کیلومتر بدون احتساب خلیج گرگان عنوان کرد و گفت: سواحل مازندران به سه بخش تقسیم می شوند؛ بخشی در اختیار دستگاه های اجرایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی سواحل عزم جهادی دولت سیزدهم

آزادسازی سواحل عزم جهادی دولت سیزدهم