مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-22اقتصادي

فرودگاه کلاله رقیب هیچ فرودگاهی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاله، فرهاد شیبک فرماندار شهرستان کلاله ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه ها که در شهرستان مورد پیگیری بوده و سبب رونق اقتصادی شرق گلستان می شود راه اندازی فرودگاه کلاله است.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی این فرودگاه احداث جایگاه سوخت و سوخت رسانی به هواپیماها برای پروازها است.

با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی جایگاه سوخت رسانی در فرودگاه کلاله در هفته دولت آغاز می شود و اعتبارات لازم در این خصوص به مبلغ 45 میلیارد تومان از سوی شرکت فرودگاه های کشور و خام به استان های دیگر منتقل شده و ارزش افزوده ان شامل دیگر استان ها می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کلاله بهترین ظرفیت گردشگری در استان را دارد گفت: شهرستان کلاله با داشتن موقعیت های طبیعی بکر و ظرفیت های خوب گردشگری در استان، یک پنجم ظرفیت اقامتگاه های بومگردی در استان را دارا بوده و مبلغ 11 میلیارد و 825 میلیون تومان به عنوان اعتبار طرح های گردشگری در حوزه احداث بومگردی در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان کلاله بیان کرد: ظرفیت کشاورزی در کنار ظرفیت گردشگری، وجود زیارتگاه خالدنبی به عنوان فرهنگ غنی ترکمن در منطقه شرایط بسیار مطلوبی را برای شهرستان به وجود اورده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه کلاله رقیب هیچ فرودگاهی نیست

فرودگاه کلاله رقیب هیچ فرودگاهی نیست