مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-22حوادث

کشف 4000 قرص شیشه در جنوب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 70 هزار لیتر سوخت قاچاق در یک انبار متروکه و چهار هزار قرص و 13 کیلوگرم مواد اولیه از قرص های لاغری آغشته به شیشه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان نسبت به تشریح دو پرونده که طی روزهای گذشته از سوی ماموران این پلیس مورد رسیدگی قرار گرفته پرداخت و درباره کشف 70 هزار لیتر گازوییل قاچاق در عملیاتی پلیسی گفت: در پی انجام برخی رصدهای اطلاعاتی و به دست آمدن اطلاعاتی مشخص شد که مقادیری گازوییل قاچاق و خارج از توزیع شبکه در یک انبار متروکه واقع در محدوده کهریزک نگهداری می شود.

بر همین اساس رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد که محل اعلام شده یک باب انبار متروکه است که شخصی این محل را تصرف کرده و با انتقال گازوییل های قاچاق به این محل در تانکرهای نفتی آن ها را دپو و سپس خارج از شبکه گازوییل های قاچاق را توزیع می کند.

جلیلیان با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده پالایشگاه نفت ری از این انبار بازدید کردند اظهار کرد: ماموران در جریان بازدید انجام شده 30 تانکر در محل حاوی 70 هزار لیتر گازوییل را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4000 قرص شیشه در جنوب تهران

کشف 4000 قرص شیشه در جنوب تهران