مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-22سياسي

منازل کرمانشاهی ها آماده میزبانی از زائران حسینی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: مردم مهمان نواز کرمانشاه پذیرای زوار حسینی در منزل شخصی خود خواهند بود.

- محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: کرمانشاه، فردا افتخار میزبانی نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی را دارد.

ما کرمانشاهی ها مفتخریم که نیاکان ما این شهر را به دروازه کربلا تبدیل کرده اند.

وی گفت: خیلی از نیازهای فرهنگی استان مربوط به عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) است، بسیاری از تکایا و کاروانسرهای استان نشان از دلدادگی مردم به امام حسین(ع) وخدمت به زوار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این اجلاس اول شهریورماه در کاروانسرای شاه عباسی بیستون، محفل شعر عاشورایی در روز جهارشنبه دوم شهریورماه در تکیه معاون الملک و بالاخره مراسم اختتامیه هم در سوم شهریورماه در مسجد عمادلدوله برگزار می شود که با استفاده از این ظرفیت ها، تاریخ نیاکان و بزرگی مردم استان را معرفی خواهیم کرد.

  وی اضافه کرد: مجموعه کاروانسراهای ساخته شده در مسیر زوار اباعبدالله الحسین(ع) با توجه به خدمتی که به زوار داشته میراث ماندگاری محسوب می شود که در آستانه ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل کرمانشاهی ها آماده میزبانی از زائران حسینی

منازل کرمانشاهی ها آماده میزبانی از زائران حسینی