مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-22سياسي

امام جمعه همدان مسئولان را به خط کرد/ لزوم تامین فوری آب شرب همدان


امام جمعه همدان در پی حل مشکل قطعی آب مسئولان را به خط کرد و ضمن تأکید بر لزوم تامین فوری آب شرب مردم گفت: اگر شرایط به همین روال پیش برود، باید مراکزی که آب ندارند شناسایی شود و تانکرهایی را برای آبرسانی به مردم به مناطق مختلف اعزام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، به دنبال بروز کم آبی و وضعیت سخت و کاهش آب شرب در سطح شهر و ایجاد مشکلات برای شهروندان، صبح امروز آیت الله شعبانی با دعوت از تعدادی مدیران شهری و متولیان امر آبرسانی، ضمن دریافت گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح  و دقیق و حضور در بین مردم و تلاش برای سرعت بخشیدن در رفع مشکلات جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این جلسه، با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های جهادی برای رفع مشکل بی آبی در همدان، در حال انجام است، اظهار داشت: امروز دنبال مقصر گشتن، هیچ فایده ای ندارد و وظیفه ما تلاش برای رفع فوری مشکلات مردم است.

آیت الله حبیب الله شعبانی با تاکید بر لزوم پیش بینی برخی از مشکلات از قبل و جلوگیری از بروز آنها، گفت: به خاطر دارم در تابستان سال گذشته طرح شد که آب تا شهریورماه تمام می شود و لذا در حدود یک و نیم سال است که با مشکل امروز مواجهیم، اما متاسفانه اقدام خاصی در این مدت صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان مسئولان را به خط کرد/ لزوم تامین فوری آب شرب همدان

امام جمعه همدان مسئولان را به خط کرد/ لزوم تامین فوری آب شرب همدان