مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-21اقتصادي

ظرفیت دانش بنیان ها پای کار مشکل کشاورزی اصفهان بیاید


تعامل و هم افزایی کشاورزان و شرکت های دانش بنیان می تواند موجب توسعه و افزایش بهره وری و همچنین حفظ منابع آب و خاک کشاورزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در کارگاه آموزشی کشاورزی هوشمندانه که با حضور جمعی ازمدیران شرکت های دانش بنیان و کشاورزان شهرستان برگزار شد، با اشاره به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آب، اظهار داشت: متاسفانه با وجود کمبود منابع آب، هنوز شاهد کشاورزی سنتی و عدم آموزش های لازم برای کشاورزان برای استفاده بهینه از آب و خاک کشاورزی هستیم.

وی افزود : هنوز بدلیل حاکم بودن اصطلاحات و روش های سنتی و عدم آگاهی کشاورزان از روشهای نوین ، از بهره وری پایینی در بخش کشاورزی مواجه هستیم و از سویی دیگر ادامه این روند موجب تخریب زمین های کشاورزی و تشدید کمبود آب می شود.

احمدی با انتقاد از عدم بهره برداری و استفاده بهینه از تحقیقات مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان در بخش های مختلف تولیدی به ویژه کشاورزی، خاطرنشان ساخت: تعامل و هم افزایی کشاورزان و شرکت های دانش بنیان می تواند موجب توسعه و افزایش بهره وری و همچنین حفظ منابع آب و خاک کشاورزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دانش بنیان ها پای کار مشکل کشاورزی اصفهان بیاید

ظرفیت دانش بنیان ها پای کار مشکل کشاورزی اصفهان بیاید