مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-21ورزشي

بوکسور تاریخساز ایرانی لژیونر شد


بوکسور المپین ایران که بار ها از علاقه خود برای حضور در بوکس حرفه ای صحبت کرده بود، اکنون برای انجام 4 بازی در بوکس نیمه حرفه ای با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دانیال شه بخش برای عقد قرارداد با یک باشگاه خارجی در بوکس نیمه حرفه ای، به توافق اولیه رسیده است.

دانیال شه بخش بوکسور تاریخساز تیم ملی که موفق شد در مسابقات 2019 صربستان نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران را به دست آورد، اکنون به بستن قرارداد با یک باشگاه خارجی در بوکس نیمه حرفه ای نزدیک شده است.

بوکسور المپین ایران که بار ها از علاقه خود برای حضور در بوکس حرفه ای صحبت کرده بود، اکنون برای انجام 4 بازی در بوکس نیمه حرفه ای با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده است که اگر در بخش های جزیی قرارداد خود با طرف مقابل به توافق برسد، فعالیت خود را رسما در بوکس نیمه حرفه ای آغاز می کند.

در صورت قطعی شدن این قرارداد، دانیال شه بخش یک ماه بعد نخستین مبارزه خود را انجام خواهد داد تا نخستین قدم در مسیر ورود به بوکس حرفه ای را از این طریق بردارد.

طبق قوانین IBA (فدراسیون جهانی بوکس)، بوکسور های فعال در سطح نیمه حرفه ای مشکلی برای حضور در مسابقات سطح آماتور (تیم های ملی) ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکسور تاریخساز ایرانی لژیونر شد

بوکسور تاریخساز ایرانی لژیونر شد