مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-21اقتصادي

شبکه برق ورامین با اعتبار 30 میلیارد ریال بازآرایی شد


مدیر اداره برق منطقه ای ورامین از تبدیل و بازآرایی شبکه فرسوده سیمی در سطح شهرستان ورامین و جایگزینی آن با کابل های خودنگه دار با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد.

- مسلم مزدرانی مدیر اداره برق ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: امسال در طی تعاملات و ارتباطات سازنده با مدیرعامل ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان تهران توانستیم پروژه ای تحت عنوان تبدیل و بازآرایی شبکه فرسوده سیمی در سطح شهرستان ورامین و جایگزینی آن با کابل های خود نگه دار تعریف کنیم.

وی گفت: اهداف مختلفی از جمله کاهش میزان سرقت، افزایش قابلیت اطمینان، ورید ابریتی شبکه و پایداری هرچه بیشتر شبکه در این پروژه ها مدنظر بوده است.

مدیر اداره برق ورامین افزود: برای این پروژه موفق شدیم، 30 میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم تا در سال جاری حجم 200 کیلومتر شبکه را باز آرایی کنیم.

مزدرانی بیان کرد: در اقصی نقاط مختلف شهرستان ورامین نسبت به بازآرایی شبکه و ارائه خدمات هرچه بهتر و مطلوب تر به مردم اقدام شده است.

وی با توجه به اجرای عملیات بازآرایی در روستای آبباریک، گفت: حرکتی که امروز انجام گرفت، با توجه به نگاه ویژه و متوازن نسبت به شهر و روستاهای سطح شهر انجام شد و امروز در خدمت اهالی محترم روستای آبباریک بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق ورامین با اعتبار 30 میلیارد ریال بازآرایی شد

شبکه برق ورامین با اعتبار 30 میلیارد ریال بازآرایی شد