موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-21پزشكي

بیمارستان های فارس به سامانه الکترونیکی ثبت ولادت تجهیز می شود


مدیرکل ثبت احوال فارس ازفراهم شدن زیرساخت سامانه الکترونیکی ثبت ولادت در بیمارستان های استان فارس خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، مدیرکل ثبت احوال فارس از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت ولادت در بیمارستان های استان در آینده نزدیک خبر داد.

انصاری در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: زیرساخت های لازم برای جایگزین شدن ثبت الکترونیکی ولادت ها در بیمارستان ها به جای ثبت کاغذی و فیزیکی فراهم شده است و به زودی این سامانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهلت قانونی ثبت رویداد ولادت در استان 15 روز و ثبت رویداد فوت 10 روز است، افزود: تاکنون 99 و هفت دهم درصد از ولادت ها و 99 و نه دهم از فوت ها در مهلت قانونی ثبت شده است.

  مدیرکل ثبت احوال فارس افزود: در چهار ماهه نخست امسال، 18 هزار و 146 ولادت در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 1.

1 دهم درصد کاهش داشته است.

انصاری افزود: در این مدت 8 هزار و 39 رویداد وفات در استان ثبت شده که نسبت به 4ماهه نخست پارسال با کاهش 21 و شش دهم درصدی همراه بوده است.

وی آمار ثبت ازدواج در استان در  چهار ماهه نخست امسال را 12 هزار و 387 و آمار ثبت طلاق را 3 هزار و 356 مورد اعلام کرد و افزود: آمار ازدواج نسبت به مدت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های فارس به سامانه الکترونیکی ثبت ولادت تجهیز می شود

بیمارستان های فارس به سامانه الکترونیکی ثبت ولادت تجهیز می شود