مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-21سياسي

آموزش زبان فارسی به فرزندان ایرانیان خارج از کشور


در سومین جلسه شورای عالی هماهنگی ایرانیان خارج از کشور، بر اهمیت آموزش زبان فارسی به فرزندان ایرانیان خارج از کشور و گسترش زبان فارسی در جهان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در این جلسه غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی، با بیان اینکه نگاه ما به ایرانیان خارج از کشور باید محبت آمیز و به شکل نگاه پدر خانواده به فرزندان باشد، گفت: به تعبیر شاعرانه، ما ایرانیان خارج از کشور را عطر پراکنده ایران در فضای جهان می دانیم.

وی افزود: بنیاد سعدی به عنوان یکی از اعضای حقوقی شورای عالی هماهنگی امور ایرانیان خارج از کشور شناخته می شود و در این مسیر وزارت امور خارجه همکاری ارزشمندی را با بنیاد سعدی داشته است.

حدادعادل با اشاره فعالیت ها و اقدامات بنیاد سعدی گفت: وظیفه خاصی که در بنیاد سعدی بر عهده داریم، آموزش زبان فارسی به فرزندان ایرانیان خارج از کشور است و در این راستا اولین مجموعه استاندارد آموزش زبان فارسی برای فرزندان ایرانیان خارج از کشور را تألیف خواهیم کرد.

تقویت هویت ایرانی و گسترش زبان فارسی در خارج از کشور حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در این جلسه گفت: مجلس در مورد موضوع ایرانیان خارج از کشور به ما با علاقه مندی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش زبان فارسی به فرزندان ایرانیان خارج از کشور

آموزش زبان فارسی به فرزندان ایرانیان خارج از کشور