مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-20سياسي

اسکله تالش، سیاسی یا تجاری؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، عزیز عاقبتی: سالهاست احداث بندر در تالش یکی از مطالبات اصلی مسؤولین و مردم است که با گذشت سال ها از تصویب آن، با وجود اعلام آمادگی یک سرمایه گذار بخش خصوصی، اجرای این پروژه با موانعی همچون مخالفت شدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان مواجه شده است.

  با وجود پیگیری های متعدد نماینده مردم تالش، رضوانشهر و اینجا بخوانید ) هر چند احمد آقایی به شخص خاصی در این زمینه اشاره نکرده، اما به نظر می رسد این صحبت های معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در واکنش به پیگیری ها و اصرار برخی مسؤولین تالش در راستای احداث اسکله در این شهرستان باشد.

  حقیقت این است پروژه احداث اسکله در ساحل تالش بیش از آنکه یک پروژه و طرح سرمایه گذاری و اقتصادی باشد، با توجه به حاشیه ها و موضع گیری های متعدد و مختلف در حال تبدیل شدن به یک پروژه سیاسی است.

  حسن محمد یاری در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال که چندی پیش برگزار شد با تاکید بر اینکه متاسفانه در زمینه احداث اسکله در تالش، مانع تراشی هایی صورت می گیرد، با گلایه از انتشار مصاحبه های یکطرفه برخی مسؤولین، خواستار بررسی دلایل فنی مخالفت ها و موانع پیش روی احداث اسکله در تالش توسط خبرنگاران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله تالش، سیاسی یا تجاری؟

اسکله تالش، سیاسی یا تجاری؟