مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-20اقتصادي

اسکله تالش، سیاسی یا تجاری؟


پروژه احداث اسکله در ساحل تالش بیش از آنکه یک پروژه و طرح سرمایه گذاری و اقتصادی باشد، با توجه به حاشیه ها و موضع گیری های متعدد و مختلف در حال تبدیل شدن به یک پروژه سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، عزیز عاقبتی: سالهاست احداث بندر در تالش یکی از مطالبات اصلی مسؤولین و مردم است که با گذشت سال ها از تصویب آن، با وجود اعلام آمادگی یک سرمایه گذار بخش خصوصی، اجرای این پروژه با موانعی همچون مخالفت شدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان مواجه شده است.

  با وجود پیگیری های متعدد نماینده مردم تالش، رضوانشهر و اینجا بخوانید ) هر چند احمد آقایی به شخص خاصی در این زمینه اشاره نکرده، اما به نظر می رسد این صحبت های معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در واکنش به پیگیری ها و اصرار برخی مسؤولین تالش در راستای احداث اسکله در این شهرستان باشد.

  حقیقت این است پروژه احداث اسکله در ساحل تالش بیش از آنکه یک پروژه و طرح سرمایه گذاری و اقتصادی باشد، با توجه به حاشیه ها و موضع گیری های متعدد و مختلف در حال تبدیل شدن به یک پروژه سیاسی است.

  حسن محمد یاری در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال که چندی پیش برگزار شد با تاکید بر اینکه متاسفانه در زمینه احداث اسکله در تالش، مانع تراشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله تالش، سیاسی یا تجاری؟

اسکله تالش، سیاسی یا تجاری؟