مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-20بين الملل

6 عملیات در 12 سال اخیر؛ چرا رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف تر شده؟


یک تحلیلگر مسائل بین الملل تصریح کرد، در طول دوازده سال گذشته شش عملیات نظامی اسراییل علیه مردم غزه اجرا شده اما نشانه ها بیانگر ضعف روزافزون این رژیم به مرور زمان است.

- گروه بین الملل و سیاست خارجی فارس؛  مقاومت ما ارتش دشمن را مجبور کرد در پشت تپه های شنی پنهان شود و تا چند کیلومتری مرز های غزه ظاهر نشود ، این گفته ابواحمد، سخنگوی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین بعد از پاسخ دوازده روزه نیروهای مقاومت فلسطین به تجاوزهای در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی، بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم در اظهاراتی اذعان کرد که امنیت حتی در تل آویو به دلیل حملات جنبش جهاد اسلامی و امنیت به شدت پایین آمده و رفت و آمد در خیابان های آنجا به دلیل عملیات جهادی مشکل شده است.

اما این اظهارات با اذعان به ضعیف شدن ارتش رژیم صهیونیستی توسط عوامل این رژیم به پایان نرسید؛ بلکه اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عنوان کرد که ارتش این رژیم روحیه رزمی خود را از دست داده است و به ارتشی ضعیف تبدیل شده که پشت دیوارهای بتنی پنهان می شود.

  همچنین حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگویی عنوان کرد که رژیم صهیونیستی در عملیات 55 ساعته وحدت میادین شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 عملیات در 12 سال اخیر؛ چرا رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف تر شده؟

6 عملیات در 12 سال اخیر؛ چرا رژیم صهیونیستی هر روز ضعیف تر شده؟