مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-20اقتصادي

راه ‏اندازی مجدد فرودگاه شاهرود سبب توسعه اقتصادی و گردشگری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه فرودگاه شاهرود حدود 26 سال پیش در زمینی به مساحت 720 هکتار در 15 کیلومتری شرق شهرستان شاهرود و در مجاورت جاده مشهد ساخته شده است، اظهار کرد: در سال 1367 برای توسعه فرودگاه، ساخت ساختمان های پایانه مسافری، توسعه باند پرواز و اپرون آغاز شد.

وی با بیان اینکه اواخر سال 1380 با فرود نخستین هواپیمای مسافری، بهره برداری از فرودگاه آغاز شد، اضافه کرد: این فرودگاه پس از مدتی وقفه در آذرماه سال 1386 بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما برای چندمین بار این فرودگاه غیرفعال شده است که خواستار راه اندازی مجدد فرودگاه شاهرود هستیم.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود به دلیل واقع شدن در محور ارتباطی ویژه می تواند چند استان و شهرستان های همجوار را پوشش دهد.

امینی خاطرنشان کرد: شهرستان شاهرود به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری علاقه مندانی از نقاط خارج کشور دارد که در صورت راه اندازی فرودگاه می توانند از آن بهره ببرند؛ بنابراین تمامی ظرفیت های محلی باید پای کار باشند تا این موقعیت بسیار عالی شهرستان احیا شود.

وی وجود فرودگاه در شاهرود را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: فعال شدن فرودگاه ظرفیت ویژه ای برای رشد و توسعه اقتصادی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ‏اندازی مجدد فرودگاه شاهرود سبب توسعه اقتصادی و گردشگری می شود

راه ‏اندازی مجدد فرودگاه شاهرود سبب توسعه اقتصادی و گردشگری می شود