مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-20سياسي

جزییات درگیری با طالبان در مرز ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری امروز شنبه (29 مرداد) در مورد بازارچه های مرزی و ساماندهی کوبران گفت: - وزیر کشور در مورد درگیری های مرزی با طالبان گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله به دلیل توجیه نبودن مرزبانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری امروز شنبه (29 مرداد) در مورد بازارچه های مرزی و ساماندهی کوبران گفت: بازارچه های مرزی جزو موضوعات قابل توجه دولت است، چراکه باعث تعاملات اقتصادی با کشور های همجوار می شود، لذا اهمیت زیادی دارد و در دولت تلاش کردیم بازارچه های مرزی فعال شود.

وی افزود: برخی از این بازارچه ها به خواست کشور های مقابل فعالیتش متوقف شده است که برای رفع آن تلاش می کنیم.

وزیر کشور در مورد ساماندهی کولبران گفت: آیین نامه مفصلی با کمک وزارتخانه ذی ربط طرح شده که نیاز به مجوز هایی داشت که ان شاءالله این موضوع هم حل خواهد شد و به دنبال این هستیم تا کولبران به اندازه مشخصی بتوانند کالا حمل و نقل کنند.

وحیدی در مورد لایحه جامع انتخابات گفت: دولت قبل لایحه ای به مجلس فرستاده بود که نیاز دارد تکمیل شود؛ این لایحه باید منطبق بر سیاست های کلی انتخابات باشد و تلاش می کنیم لایحه ای جامع ارائه دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری با طالبان در مرز ایران

جزییات درگیری با طالبان در مرز ایران