مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-20سياسي

ماسک برای اثبات ادعایش دست به دامن شرکت های تبلیغاتی شد


ایلان ماسک در ادامه تلاشش برای متهم کردن توییتر به ارائه نادرست تعداد حساب های جعلی و ربات ها در این پلتفرم، شرکت های تبلیغاتی را احضار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ایلان ماسک که در تلاش است قرارداد خرید توییتر را لغو کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد حساب های جعلی و ربات در این شبکه اجتماعی، به دنبال اسنادی از شرکت های فناوری تبلیغاتی است.

توییتر به دلیل اینکه ماسک می خواهد این قرارداد را لغو کند از او شکایت کرد.

دادگاه رسیدگی به این پرونده 17 اکتبر برگزار خواهد شد.

وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science و DoubleVerify را برای ارائه هرگونه سند یا ارتباطی درباره دخالت آنها در بررسی حساب ها یا مشارکت در هرگونه ممیزی کاربران توییتر احضار کرده اند.

این دو شرکت که در نیویورک مستقر هستند، از فناوری برای تأیید اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود، استفاده می کنند.

تبلیغ کنندگان از این خدمات استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند تبلیغاتی که برای آنها پول پرداخت می کنند، توسط مشتریان دیده می شوند و نه ربات های خودکار.

ماسک در پاسخ به توییت کاربری که درباره نحوه حسابرسی توییتر سرویس خود سوال کرد، گفت: اینها سوالاتی هستند که توییتر تمام تلاش خود را می کند تا از پاسخگویی به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک برای اثبات ادعایش دست به دامن شرکت های تبلیغاتی شد

ماسک برای اثبات ادعایش دست به دامن شرکت های تبلیغاتی شد