مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 22:572022-08-19سياسي

خبرنگاران مهم ترین ستون تشکیل جامعه نوین اسلامی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران گلستان در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: خبرنگاران مهمترین بخش کاری ما در حوزه رسانه در حوزه جنگ فرهنگی گسترده دشمن بوده و خبرنگاران می بایست با توجه به اخلاق حرفه ای و تقید به مسئولیت اجتماعی به روایت درست بپردازند.

وی تصریح کرد: مهمترین نکته ای که باید در حوزه خبر و فضای رسانه ای باید به ان توجه شود این است که مسائل کشور باید به درستی روایت شود ما قائل به سفیدنمایی نبوده اما نباید روایت های مسائل کشور هم سیاه نمایی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد تلاش دارند تا توجیه کنند که مردم ایران به بن بست رسیده  و به دنبال این هستند که بر اساس این انگال شواهد خلق کنند در صورتی که مردم ایران مردم امیدوار و با عزم جزم برای حرکت به فتح قله های موفقیت و پیروزی بوده و این تصویر را باید اهالی رسانه ایجاد کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خبرنگاران افسر جنگ نرم هستند ادامه داد: رهبر معطم انقلاب خبرنگاران را ماموران فریضه انجام جهاد تبیین معرفی کردند که باید روایت دقیقی از مسائل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران مهم ترین ستون تشکیل جامعه نوین اسلامی هستند

خبرنگاران مهم ترین ستون تشکیل جامعه نوین اسلامی هستند