مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-19حوادث

امحای بیش از 758 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از امحای بیش از 758 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت : میزان کشفیات مواد مخدر در سه سال گذشته بیش از 4 تن بوده است.

- عید بابایی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در مراسم امحاء مواد مخدر با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در سه سال گذشته بیش از 4 تن و 39 کیلوگرم بوده است، اظهار داشت: از این مقدار 758 کیلوگرم قابلیت امحاء داشت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه امسال هم بیش از 650 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف وضبط شده است، افزود: در این باره یک هزار و 500 نفر عوامل خرده فروش و تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

دادستان عمومی استان زنجان هم، به سوداگران مرگ هشدار داد و گفت: در رویکرد جدید اموال قاچاقچیان و سوداگران مرگ ضبط و شناسایی می شود و هیچ اغماضی در برخورد با آن ها نخواهیم داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم با اشاره به اینکه با تعامل دستگاه قضا اقدامات خوبی در راستای مبارزه مواد مخدر انجام شده است، گفت:شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر به دنبال ساماندهی معتادان متجاهر است.

رضایی افزود: مرکز زنان برای معتادان متجاهر در کمترین زمان ممکن افتتاح و مرکز مردان هم برای معتادان کارتن خواب جمع آوری و ساماندهی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای بیش از 758 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان

امحای بیش از 758 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان