مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-19دانش

آب در شهرکرد گل آلود شد / ماجرای شکایت از خبرگزاری دانشجو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، چشمه کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری تأمین کننده آب شرب بخش زیادی از مردم استان از جمله مردم شهرکرد مرکز استان است، - گل آلود شدن چشمه کوهرنگ باعث شد این چشمه از مدار تأمین آب خارج شود و مردم در استان چهار محال و بختیاری با قطعی چندروزه آب مواجه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، چشمه کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری تأمین کننده آب شرب بخش زیادی از مردم استان از جمله مردم شهرکرد مرکز استان است، که گل آلود شدن آن باعث شد این چشمه از مدار تأمین آب خارج شود و مردم با قطعی چندروزه آب مواجه شوند.

برای رفع این مشکل با کمک اکیپ های مختلف از سراسر کشور عملیات آبرسانی سیار با تانکر به مردم شهرکرد آغاز شد و آب چاه های کشاورزی و چند دستگاه اجرایی به عنوان جایگزین وارد مدار شد تا به طور موقت و تا زمان رفع کامل کدورت آب چشمه کوهرنگ، تأمین کننده آب شرب مردم شهرکرد باشد.

پوریا حشمتی، دبیر شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، با اشاره به مشکل آب شرب این استان گفت: مردم استان حدود یک هفته است که با مشکل کم آبی یا قطعی آب روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در شهرکرد گل آلود شد / ماجرای شکایت از خبرگزاری دانشجو

آب در شهرکرد گل آلود شد / ماجرای شکایت از خبرگزاری دانشجو