مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-18سياسي

آیین تجلیل از 81 آزاده سرافراز شهرستان قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، آزمان کادری رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک صبح امروز در هشتمین همایش الماس های درخشان شهرستان قرچک که در هتل سامان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان قرچک مشهدالشهدای قیام 15 خرداد 1342 است که به تعبیر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی گفت: شهرستان قرچک 500 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که 34 شهید مدافع حرم نشان از ولایتمداری این شهرستان دارد، شهرستان قرچک دارای 81 آزاده سرافراز و هزار جانباز است که به عنوان الماس های درخشان در شهرستان قرچک می درخشند.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران قرچک افزود: شهید رضا علیزاده، سردار ملاآقایی، شهیدان ایرلو و شهید ستاری از سرداران این خطه هستند که به خود می بالیم و افتخار می کنیم.

کادری خاطرنشان کرد: اگر امروز عزت و آبروی داریم به برکت خون شهدا و مجاهدت های آنان است، اگر در مجامع بین المللی حرفی برای گفتن داریم یقینا مدیون شهدا و خانوادهای آنان، ایثارگران و جانبازان و آزادگان هستیم.

آزادگانی نور و چشم ملت ایران اسلامی هستند حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در خوبی ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از 81 آزاده سرافراز شهرستان قرچک

آیین تجلیل از 81 آزاده سرافراز شهرستان قرچک