مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-18اقتصادي

بلیط های اربعین از 20 شهریورماه عرضه می شود


مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی ایران اعلام کرد: زمان آغاز فروش بلیت های 6 میلیون تومانی اربعین، بیستم شهریور است و به هر کدملی تنها یک بلیط اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آقای حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران درباره بازه زمانی فروش بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین با نرخ 6 میلیون تومان اظهار کرد: صرفاً در بازه زمانی 20 تا 31 شهریور یعنی 5 روز قبل و 5 روز بعد از روز اربعین، بلیت این پروازها با نرخ مصوب ستاد اربعین فروخته خواهد شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری از 20 شهریور به مدت 10 روز فروش مستقیم پروازهای عتبات در ایام اربعین صرفاً به صورت سیستمی بوده و پرواز چارتری انجام نمی شود.

وی یادآور شد: به ازای هر کد ملی تنها یک بلیت داده می شود که با نرخ 6 میلیون تومان برای رفت و برگشت محاسبه و فروخته خواهد شد؛ هیچ ایرلاینی، یک ریال حق فروش بالاتر از نرخ مصوب ندارد در این بازه زمانی ندارد.

آقای قربانعلی تصریح کرد: اینکه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفته بود که زمان آغاز پیش فروش بلیت سفرهای اربعین 16 شهریور است، به سایر مودهای حمل و نقلی شامل جاده ای و ریلی برمی گردد ولی برای سفرهای هوایی اربعین، زمان آغاز فروش بلیت ها با نرخ مصوب، بیستم شهریور اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیط های اربعین از 20 شهریورماه عرضه می شود

بلیط های اربعین از 20 شهریورماه عرضه می شود