مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-18سياسي

کهگیلویه و بویراحمد در تسخیر کشتارهای غیرمجاز/ گره کوری که باز نمی شود


مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 واحد کشتار غیرمجاز در تنگاری و 10 واحد در کوشک هستند که باید ساماندهی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مختار رجایی فر گفت: تنگاری، جاده یاسوج به گچساران، منطقه کوشک، فیلگاه، جاده سادات امامزاده علی، دیلگون و مناطق بلهزار و مادوان و مزدک کشتار غیرمجاز دام صورت می گیرد که با توجه به بیماری مشترک میان انسان و دام، کشتارها ساماندهی شود، که 60 مورد در تنگاری و 10 مورد در کوشک هستند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در گذشته توانستیم 180 واحد های زنده فروشی مرغ در مرکز استان را ساماندهی کنیم، 70 مرکز هم در کهگیلویه و چرام هستند که این واحدها نیز ساماندهی می شوند.

وی با بیان اینکه خواهان تعطیلی هیچ واحد قصابی و زنده فروشی مرغ در استان نیستیم، افزود: خواسته ای که از این واحدها داریم این است که کشتار را در کشتارگاه و تحت نظر پزشک و به صورت شرعی انجام دهند.

این مسئول بیان کرد: دام های که خارج از کشتارگاه کشتار می شوند چون تحت نظر دامپزشکی نبودند از کیفیت پایین برخودار است و گاها گزارش شده که سبب مسمومیت افراد شده است.

 نیکزاد صاحبان یکی از کشتارگاه های شهر یاسوج با اشاره به اینکه در حمایت از تولید اقدام به احداث کشتارگاه کردیم گفت: 90 نفر کارگر را به کار کردیم اما متأسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد در تسخیر کشتارهای غیرمجاز/ گره کوری که باز نمی شود

کهگیلویه و بویراحمد در تسخیر کشتارهای غیرمجاز/ گره کوری که باز نمی شود