مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-18حوادث

پلیس قلابی در شمال تهران دستگیر شد


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری پلیس قلابی در شمال تهران و یک سارق که با لباس شهرداری دزدی می کرد، گفت: یک سارق که با لباس شهرداری اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو در محله مجیدیه می کرد توسط پلیس دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اشاره به مهمترین پرونده های پلیس پیشگیری تهران بزرگ در روزهای اخیر گفت: روز گذشته مأموران واحد عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در شهرک قدس بودند که به یک دستگاه خودرو سواری مدل بالا که کنار خیابان توقف کرده بود و پلاک نداشت مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه کردند.

در ادامه راننده خودرو با مشاهده خودرو پلیس و نبود امکان ترک محل و مسدود شدن مسیر خودرو توسط پلیس، کارت شناسایی خود را ارائه داد و خود را از پرسنل نیروی انتظامی معرفی کرد.

پس از استعلام و بررسی ماموران مشخص شد که مدارک وی تقلبی است.

همچنین در بررسی بیشتر از داخل خودرو متهم، تعدادی مدارک شناسایی با عناوین مختلف، مدارک سایر افراد و تعدادی از مهرهای مختلف کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: بررسی تخصصی تر و شناسایی مالک مدارک نشان داد که این متهم با خود را به عنوان مأمور پلیس معرفی کرده و مدارک شهروندان را اخذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس قلابی در شمال تهران دستگیر شد

پلیس قلابی در شمال تهران دستگیر شد