مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 02:372022-08-17سياسي

ایستگاه های بازیافت زباله موظف به رعایت ساعت فعالیت هستند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بارها به ایستگاه های بازیافت زباله تاکید کرده ایم که باید طبق زمان بندی فعالیت کنند گفت: - علی اکبر نظری، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص عملکرد نامناسب ایستگاه های بازیافت زباله اظهار کرد: در جریان این موضوع هستم بنابراین به همه آنها بارها تذکر دادیم و تاکید کردیم که مکلف هستند بر اساس ساعت های تعریف شده، فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه مناطق مختلف را بررسی کردیم که چرا طبق ساعت کاری فعال نیستند؟ گفت: ایستگاه های بازیافت مکلف هستند هفته ای دو بار باکس زباله ها شسته شود و همچنین ساعات کاری که دارند را رعایت کنند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: بنده به شخصه چند بار پیگیر این موضوع بودم و با وجود اینکه اکنون وضعیت بهتر شده، باز تاکید می کنم که باید فعالیت آنها طبق برنامه زمانبندی باشد.

وی ضمن تاکید بر شسشتوی باکس زباله آن هم در این ایام که تابستان است افزود: در روزهای گذشته که دهه نخست محرم بود و زباله ها سنگین، کمی با این افراد راه آمدیم اما اکنون تاکید می کنم که حتما رعایت موارد لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های بازیافت زباله موظف به رعایت ساعت فعالیت هستند

ایستگاه های بازیافت زباله موظف به رعایت ساعت فعالیت هستند