مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 22:122022-08-17حوادث

غرق شدن یک تبعه افغانستان در دریای رامسر


چهار تبعه افغانستانی حوالی ساعت 20 چهارشنبه با هم برای شنا وارد دریای منطقه میانحاله این شهرستان شدند که ناآگاهی به خطرات شنا در منطقه ممنوعه منجر به غرق شدگی و فوت یک جوان 24 ساله افغان به نام “خالد محمدی” شد.

- یک جوان تبعه افغانستانی هنگام شنا در منطقه شنا ممنوع دریای منطقه میانحاله شهرستان رامسر (مازندران) غرق شد و جان باخت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این حادثه شامگاه چهارشنبه در منطقه شنا ممنوع ساحل میانحاله در کتالم و ساداتشهر از توابع رامسر رخ داد.

  فرماندار شهرستان رامسر در تشریح جزییات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: چهار تبعه افغانستانی حوالی ساعت 20 چهارشنبه با هم برای شنا وارد دریای منطقه میانحاله این شهرستان شدند که ناآگاهی به خطرات شنا در منطقه ممنوعه منجر به غرق شدگی و فوت یک جوان 24 ساله افغان به نام “خالد محمدی” شد.

  ابراهیم شیرود عشوریان توضیح داد: نیروهای امدادی با حضور به موقع موفق شدند سه نفر از آنان را نجات و از خطر مرگ حتمی نجات دهند، ضمن اینکه یکی از آنها به دلیل وخامت حالش به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر منتقل شده و بر اساس آخرین پیگیری ها حال وی رو به بهبودی است.

    عشوریان با بیان اینکه در تمامی مناطق ممنوعه شنا در رامسر تابلوی خطر و شنا ممنوع نصب شده است، افزود: مسافران و گردشگران باید از شنا در فضاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن یک تبعه افغانستان در دریای رامسر

غرق شدن یک تبعه افغانستان در دریای رامسر