مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-17اقتصادي

هشدار: تعمیر هارددیسک را به مراکز معتبر بسپارید


گاهی اوقات تعمیر قطعات کامپیوتر به مادربرد و چیپ اختصاص پیدا می کند و چنانچه فردی تخصص کافی برای تعمیر نداشته باشد، واحدهای صنفی به شکل پرداخت ریالی خسارت را جبران می کنند.

- ​​​​​​​رییس کمیسیون فنی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با تاکید اینکه اخیرا شکایات مردمی در زمینه تعمیر ماینر، رایانه، لپ تاپ و گران فروشی برخی اجزای کامپیوتری زیاد شده است، گفت: به دلیل افزایش شکایات مردمی از برخی اعضای صنف فناوران، سختگیری ها برای اعطای جواز بیشتر می شود.

با شیوع کرونا فعالیت قابل توجهی از کسب وکارها به شکل آنلاین و دورکار شده است، از این رو حجم تقاضای مردم برای برخی خدمات بالا گرفت و عده ای برای پیش بردن برخی امور اداری به سراغ کافی نت ها رفتند تا خدمات مورد نیاز را برای آنها انجام دهند.

گویا در این دوره کرونا، حجم شکایت مردم از صنف فناوران رایانه تهران به دلیل آنلاین شدن خدمات دولتی ها و بخش خصوصی بیشتر شده است.

در این زمینه علی منصوری - رییس کمیسیون فنی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران- گفت: میزان شکایت مردم از صنف فناوران رایانه تهران به دلیل دورکاری کسب وکارها نسبت به دوره قبل از کرونا دو برابر شده است.

عمده شکایت برخی مردم از اعضای صنف فناوران رایانه کاهش کیفیت تعمیرات، گران فروشی و نداشتن اطلاعات تخصصی برخی کافی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار: تعمیر هارددیسک را به مراکز معتبر بسپارید

هشدار: تعمیر هارددیسک را به مراکز معتبر بسپارید