مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-17حوادث

انهدام باند سارقین حرفه ای منازل در پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری باند حرفه ای سرقت از منزل، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل در سطح شهرستان پردیس موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی 2 نفر سارق حرفه ای و سابقه دار به همراه چندین کلید طراحی شده و یک قبضه سلاح سرد شناسایی و دستگیر کردند.

عبدیان افزود: سارقین دستگیر شده به دو نفر از همدستان خود نیز معترف، که با هماهنگی و شگردهای پلیسی آن دو نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: متهمان منازل خالی از سکنه و ساختمانهایی که فاقد نگهبان، دوربین و حفاظ بوده را شناسایی و با استفاده از کلیدهای طراحی شده اقدام به سرقت منازل می کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان به 14 فقره سرقت منازل اعتراف کرده وهر 4نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مردم با رعایت نکات ساده می توانند سارقان را در عملی کردن نقشه خود ناکام بگذارند، ابراز کرد: به شهروندان توصیه می کنیم منازل خود را به درهای ضدسرقت، دزدگیر و آیفون های هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقین حرفه ای منازل در پردیس

انهدام باند سارقین حرفه ای منازل در پردیس