مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-16حوادث

دزدی در قالب گدایی 8 منزل را خالی کرد!


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق منزل و مغازه که در پوشش متکدی اقدام به شناسایی و سرقت اماکن خصوصی می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی مهران فر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه های شهر آشخانه موضوع با جدیت در دستور کار مأموران تجسس کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مأموران به یک نفر متکدی در شهر که با مراجعه به منازل و مغازه ها اقدام به گدایی می کرد مشکوک شدند و سپس در حین سرقت منزل وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: سارق با رفتن به در منازل در پوشش متکدی پس از شناسایی اماکن ،در یک فرصت مناسب از آن ها سرقت می کرد که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی های تخصصی به 8 سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مهران فر گفت: یکی از راه های سارقان برای سرقت از اماکن خصوصی شناسایی محل سرقت در پوشش متکدی است و از شهروندان می خواهیم ضمن هوشیاری و مراقبت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این باره بلافاصله از طریق سامانه تلفنی 110 پلیس را در جریان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی در قالب گدایی 8 منزل را خالی کرد!

دزدی در قالب گدایی 8 منزل را خالی کرد!