مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-16اجتماعي

آموزش و پرورش: رشته موسیقی دختران از هنرستان های فارس حذف نشده است


این موضوع که در رسانه ها مطرح شده که نداشتن بودجه موجب تعطیلی این رشته شده است صحیح نیست و منتفی است و اساساً در آموزش و پرورش بودجه نداشتن برای رشته تحصیلی معنا ندارد - این موضوع که در رسانه ها مطرح شده که نداشتن بودجه موجب تعطیلی این رشته شده است صحیح نیست و منتفی است و اساساً در آموزش و پرورش بودجه نداشتن برای رشته تحصیلی معنا ندارد سخنگوی ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش فارس درپی انتشاراخباری مبنی بر حذف رشته موسیقی از هنرستان های دخترانه شیراز توضیحاتی داد و گفت: این رشته از هنرستان ها حذف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فرشید قاسمی گفت: برخی از رشته ها همانند رشته سازهای ایرانی و سازهای جهانی سالیانه مجوز تحصیل در آن از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش صادر می شود که امسال اداره کل آموزش و پرورش فارس در تاریخ 23 خرداد ماه از وزارتخانه درخواست مجوز کرده؛ اما تاکنون جوابی به دست ما نرسیده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیراز گفت: امروز با تعدادی ازخانواده های این دانش آموزان که پیگیر این مساله بودند جلسه ای داشتم و به آن ها اطمینان دادم که این رشته برای دختران حذف نشده است.

سخنگوی ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال دستور داده شد تا برون سپاری خدمات آموزشی، صرفاً به جاهایی که آموزش با کیفیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: رشته موسیقی دختران از هنرستان های فارس حذف نشده است

آموزش و پرورش: رشته موسیقی دختران از هنرستان های فارس حذف نشده است